среда, 23 апреля 2014 г.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
  • Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб. Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора.
  • Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.
Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні засвоїли з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
Поведінка викладача,  стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.

Модуль 9. Рефлексія

Під час виконання завдань я здобула знання з формування в учнів самоспрямованності, зрозуміла, що потрібно роздрукувати контрольний листок або форму із оцінювання самоспрямованості й постійно себе перевіряти, щоб стати краще і не тільки, розробила дидактичні матеріали, переглянула план вивчення теми і стало сумно!!!!!!!
Модуль 8. Рефлексія 

Вивчаючи даний модуль я зрозуміла, наскільки важливим є оцінювання учнів на кожному етапі виконання проекту. Не варто також нехтувати такими формами оцінювання, як колективне та самооцінювання.

Модуль 7. Рефлексія 

Знання цього модуля дають можливість поділитися ідеями використання інтернету при навчанні учнів та створити і дати оцінку учнівським презентаціям, публікаціям, wiki статтям.




Модуль 6. Рефлексія
Це заняття допомогло мені дізнатися ще більше про авторське право і правильне використання чужих матеріалів. Тепер, використовуючи у своїх публікаціях розробки інших, я маю звернутися до людини з листом для того, щоб вона надала мені спеціальний дозвіл. Натомість маю вказати посилання на сайт, з якого я використовую матеріал. Після роз′яснення тренера ми створили приклад вищевказаного документа.
Модуль 5. Рефлексія
Під час роботи над модулем №5 ми вчилися ефективно використовувати ресурси інтернету для створення власного дослідження. Оскільки даний вид роботи є новим не лише для мене, то представлені приклади і практичні вправи однозначно допомагають нам дооформити власну роботу.
Мені дуже подобається, що завдання модулів одночасно розвивають наші навички в роботі з комп′ютером і містять завдання, які пов′язані з педагогічною діяльністю. Таким завданням в цьому модулі було обговорення проблемних питань і шляхів їх вирішення.
Модуль 4. Рефлексія.

На цьому модулі я розглянула системи оцінювання учнів, які я буду використовувати для того, щоб визначити навчальні потреби учнів, встановити навчальні цілі, відслідковувати прогрес у навчанні.
Я зберегла для себе контрольний список для роботи з інформаційними джерелами для досліджень, оскільки вважаю, що хто володіє інформацією, той володіє світом.
Також цікавим і новим стало для мене "ЗХД".