Модуль 2. Рефлексія....
Ознайомившись з даним модулем, я
ознайомилась з основними навичками 21 століття, що дозволить конкретизувати
навчальну мету певних уроків, що дасть змогу удосконалювати та розвивати
навички та здібності учнів. Для себе
особисто розкрила нові напрями, в яких потрібно самовдосконалюватись.
· Комунікативні навички та навички співробітництва
· Вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички
· Інформаційна грамотність
· Медіа грамотність
· IКT – грамотність
· Життєві та кар’єрні навички
· Гнучкість та пристосовуваність
· Ініціатива та самоспямованість
· Соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних культур
· Продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати кількісні показники
· Лідерство та відповідальність
Я зрозуміла, що важливими у даному напрямі є:
· Творчість і інноваційність
· Критичне мислення і вміння вирішувати проблеми· Комунікативні навички та навички співробітництва
· Вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички
· Інформаційна грамотність
· Медіа грамотність
· IКT – грамотність
· Життєві та кар’єрні навички
· Гнучкість та пристосовуваність
· Ініціатива та самоспямованість
· Соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних культур
· Продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати кількісні показники
· Лідерство та відповідальність
Навички 21 століття можна побачити у піраміді Блума.
На сьогоднішній день проектна діяльність є основою навчального процесу.
При навчанні за методом проектів:
1. Учні самі формулюють проблему, або вчитель ставить перед ними проблему (чи надається проектне завдання);
2. Учні самостійно створюють план вирішення проблеми чи виконання проектного завдання;
3. Учні вирішують, де і як шукати інформацію (як досліджувати проблему);
4. Учні висувають гіпотезу, планують можливі шляхи і способи її перевірки (проведення дослідження);
5. Учні виконують проектне завдання (дослідження), документують його, опрацьовують результати (роблять висновки з дослідження);
6. Учні планують продукт проекту, тобто обирають форму представлення результатів дослідження, проектують цей продукт, призначений для конкретної цільової аудиторії, на вирішення проблеми якої спрямовано проект;
7. І, нарешті, учні презентують свій продукт цільовій аудиторії.
Рекомендації з створення проектів можна побачити у створеній публікації.
Комментариев нет:
Отправить комментарий